G-WBDM9N5NRK

چرا می خواهم محتوا خلق کنم؟

 

دنیای امروز ما با دنیای چند سال پیش، کاملا متفاوت شده است. جهان با سرعت بسیاری به سوی تکنولوژی های نو و تبادل اطلاعات درحال حرکت است. تولید محتوا در زمینه های مختلف، تبدیل به یک نیاز جهانی شده است. البته حدود سی سال است که  این رویکرد در جوامع پیشرفته  به وجود آمده، اما در کشور ما حدود هشت سال است که تولید محتوا، در سرلوحه کار عده زیادی از مردم مخصوصا کار آفرینان قرار گرفته و  با سرعت زیادی در حال فراگیر شدن است.

 این رویکرد تغییرات زیادی در ماهیت انواع شغل ها بوجود آورده است. بعضی از شغل ها محکوم به نابودی شدند و بر عکس برخی از شغل ها پیشرفت سرسام آوری داشته اند. این مطلب برروی سبک زندگی مردم هم تاثیر به سزایی داشته است. روز به روز بر تعداد تولیدکنندگان محتواهای مختلف، اعم از متنی، صوتی، تصویری، آموزشی و …اضافه می‌شود.

از کودکی، همیشه خودم را صاحب یک کارخانه تولیدی می دیدم. تولید نوشت افزار و اسباب بازی را دوست داشتم. زمانی که بزرگ تر شدم، دلم می‌خواست که تولید کننده لوازم خانگی یا انواع نان و شیرینی باشم.

 با توجه به ذوق نویسندگی که از کودکی در خودم داشتم، به این نتیجه رسیدم که این دوره زمان تولیدات دیگری  غیر از اسباب بازی و نان و شیرینی است. مهمترین آن‌ها، تولید محتوای متنی و یا تصویری است که لازمه‌ی رسیدن و ارائه دانش های نوین به دوستداران این حوزه است .

الان فکر می‌کنم که بهترین جایی که بتوانم با نوشتن مسیر درستی را بروم، خلق محتوا و پدید آوردن داستان های آموزنده باشد. به همین خاطر با تولید داستان و محتوای آموزشی، در قالب آن، به دنبال خدمت کردن به نسل جدید و در پی آن جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی خارجی و داخلی هستم . در این مسیر در حال مطالعه و ارائه ایده های نو هستم. سعی می کنم با خواندن وتحقیق و تفحص در کتاب ها و مطالعه زندگی  نویسندگان و محتواگران موفق در این مسیر  به بهبود کار خودم کمک کنم .

 

نمی دانم در این کار آیا موفق خواهم شد یانه؟  البته  با برنامه ریزی که دارم، اطمینان دارم به هدف خودم خواهم رسید. در راستای رسیدن به این هدف سایتی را ساختم و تولیدات هرچند اولیه و خام خودم را بروی آن قرار داده ام. البته هنوز اول راه هستم و باید بیشتر تلاش کنم. البته که چالش های زیادی در این راه برایم پیش آمده که هرکدام برایم تجربه جدید و جالبی را داشته است. 

به هرحال من نیز مانند خیلی از مردم، تلاش دارم که با موج به‌ وجود آمده در جهان و کشور خودمان همراه شوم تا  از این  طریق بتوانم خدمتی به دنیا بکنم.

 

 به قول شاعر بزرگ کشورمان،

         دیگران کاشتند و ما خوردیم                                   

                                 ما بکاریم و دیگران بخورند

 

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

2 دیدگاه دربارهٔ «چرا می خواهم محتوا خلق کنم؟»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *