G-WBDM9N5NRK

برف و بستنی

برف وشیره

اگر شما از عاشقان بستنی و بارش برف هستید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

یکی از خوراکی های مطبوع و خوشمزه در فصل تابستان و گرما بستنی است که انواع بسیار مختلفی دارد. درهرنقطه از دنیا به فراخور سلیقه مردم و وجود مواد مختلف غذایی، بستنی هایی با طعم ها و رنگ های متنوعی وجود دارد. ازجمله بستنی وانیلی، شکلاتی، میوه ای، نسکافه ای و…

اما در این نوشته به یک بستنی کاملا متفاوت که درزمستان و سرما سرو می شود اشاره می کنیم. این بستنی مخصوص روزهای سرد و برفی است.

نه تعجب نکنید. حتی در سرما هم می توان لذت خوردن  یک حوراکی سرد و شیرین را تجربه کرد.

شیره انگور 

درسرزمین هایی که انگور بسیار کشت می شود. انگورها را می جوشانند و شیره آن را برای مصارف مختلف ذخیره می کنند . این محصول حاوی مقدار زیادی آهن، کلسیم و منیزیم است.

 

به خاطر بیاورید در یک روز برفی که آدم برفی بزرگ و زیبایی را ساخته اید.  برف ها را پارو کرده اید و از شدت سرما گونه های شما گل انداخته و منتظر خوردن یک نوشیدنی گرم هستید، ناگهان از طرف مادر یا مادر بزرگ به یک پیاله برف و شیره خنک و خوشمزه میمهان می شوید اول از دیدن این پدیده تعجب می کنید ولی مصرف این خوراکی، لذت یک روز برفی را برای شما صد چندان می کند. دوباره انرژی می گیرید و به برف بازی می پردازید.

مادر و پدر بزرگ های قدیمی و همچنین طب سنتی امروزه بر این باورند که خوردن این شیره درزمستان باعث گرم و قوی تر شدن بدن در مقابل بیماری های فصل سرد می شود.

 

با بارش اولین برف زمستانه حتما امتحان کنید و لذت برف بازی را برای خود و دوستانتان چندین برابر کنید.

 

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *